Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi KeenJow z miasta Poznań. Mam przejechane 16834.74 kilometrów w tym 8902.17 w terenie (jak zwał tak zwał). Wyciągam średnio 21.06 km/h co nie jest oszałamiającym wynikiem, ale pozwalającym rozkoszować się jazdą.
Nic więcej o mnie tu nie znajdziecie ;) Moja jazda z GPS Live : Endomondo-Live

2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy KeenJow.bikestats.pl

Pogodynka

Pogoda w Poznaniu
Dane wyjazdu:
45.80 km 24.00 km teren
01:55 h 23.90 km/h:
Maks. pr.:43.80 km/h
Temperatura:16.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Strzeszynek-Kiekrz-Strzeszynek(2x)

Środa, 1 września 2010 · dodano: 01.09.2010 | Komentarze 6

Późny wyjazd. Dylało się mocno bo szybko zimno i ciemno się robi.
Wiaterek wysusza nieco błotko, jak wytrzyma bez deszczów, maraton będzie fajny, bo suchy.
Rower po czyszczeniu i regulacji przerzutki z tyłu działa bez zarzutu. Tylko sztyce musiałem wytrzeć od smaru stałego (rada Krzysztofa), bo mi pomimo mocnego ścisku dziwnym trafem, zjechała o 3 cm po ostatnich wojażach. Razem z wytarciem zeszło także nieco nisko-jakościowego lakieru (smar widocznie też nie obojętny ;).
W przerzutce tylnej cały czas audiofilski problemik : zrzucając na 7-kę (z 6-tki) z tyłu (1-max 9-min), słyszę wyraźniej łańcuch - jakby delikatnie opierał się bocznie. Dźwięku nie ma kiedy nawijam na 7-mkę z 8-mki (w górę). Po czasie mam wrażenie, że dźwięk jest słabszy...hmmmm.... mikro-regulacja?

Znalazłem zdjęcie motywujące do treningów, de motywujące do zakupu koszulek grupy Lampre ;) Co Wy na to ? :



Komentarze
Maks
| 10:45 piątek, 3 września 2010 | linkuj Myślałem że mówisz o ramie sztycą się nie przejmuj ;)
KeenJow
| 22:29 czwartek, 2 września 2010 | linkuj Maks - > Sztycę mam niby PRO PLT (wyżej niż XLT i LT), ale lakier jest a'la kredka świecowa - trochę to śmieszne - ładnie wygląda, ale łatwo się rysuje. Smar musiał mieć jakiś dodatek związku co rozpuszcza takie byle-farbowanie - z resztą trochę tylko zbladło. Przerzutka nie ma opóźnienia, ale podrasuje ją jeszcze.

benasek -> Dzięks. Też pozdrawiam.

Kajman -> Faktycznie. Taka koszulka wytrzyma wszystko, ale mam wrażenie, że nie rozciągnęła się już wystarczająca na dolnej części brzucha ;)

jacgol -> Tobie to nie grozi, ale przejażdżka zawsze przyjemna.
jacgol
| 21:23 czwartek, 2 września 2010 | linkuj zdjęcie zmotywowało mnie do przejażdżki mimo kiepskiej pogody ...
Kajman
| 22:25 środa, 1 września 2010 | linkuj Czemu demotywujące? Jak wytrzymała na tym gościu to wytrzyma wszystko, chyba sobie taką kupię:)
benasek
| 22:17 środa, 1 września 2010 | linkuj Zdjecie bomba... Facet tez tak wyglada, zaraz pewnie peknie.
Pozdrawiam
Maks
| 20:59 środa, 1 września 2010 | linkuj Chyba musieliśmy się minąć. Sztycę trzeba dobrze umyć w benzynie i delikatnie przesmarować smarem stałym (delikatnie) na dłużej starcza bez skrzypienia. Piasek nie dostaje się tak do środka. jak Ci lakier schodzi od tłuszczu to jest źle położony.
Co do przerzutki to jeśli zbyt długo musisz czekać na to aby z większej zębatki zeszło na mniejszą to śrubę przy manetce wkręć o ćwierć obrotu max o pół obrotu. Jeśli jest odwrotnie to znaczy nie wskakuje Ci z mniejszej zębatki na większą to musisz naciągnąć linkę a więc wykręcić śrubę manetki o ćwierć obrotu max o pół obrotu. Jeśli to nie pomoże to wymiana pancerzy.
kiedy myłeś ostatnio tylną przerzutkę w benzynie ?. Pamiętaj aby zostawiać rower z tyłu i z przodu na najmniejszej zębatce. Pamiętaj też aby po każdej regulacji sprawdzić wszystkie ustawienia łańcucha. Mi dzisiaj wystarczyło że po ostatniej regulacji musiałem odkręcić o pół obrotu śrubę teraz jest napęd w 100% bez zarzutu.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa epeza
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]