Info
Ten blog rowerowy prowadzi KeenJow z miasta Poznań. Mam przejechane 16834.74 kilometrów w tym 8902.17 w terenie (jak zwał tak zwał). Wyciągam średnio 21.06 km/h co nie jest oszałamiającym wynikiem, ale pozwalającym rozkoszować się jazdą.Nic więcej o mnie tu nie znajdziecie ;) Moja jazda z GPS Live :
2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2019, Lipiec3 - 0
- 2019, Czerwiec1 - 0
- 2019, Maj2 - 0
- 2018, Wrzesień4 - 0
- 2018, Sierpień2 - 0
- 2018, Maj3 - 0
- 2017, Sierpień1 - 0
- 2017, Lipiec5 - 0
- 2017, Czerwiec6 - 0
- 2017, Maj2 - 0
- 2017, Kwiecień1 - 0
- 2016, Październik1 - 0
- 2016, Wrzesień4 - 0
- 2016, Sierpień2 - 0
- 2016, Lipiec5 - 0
- 2016, Czerwiec5 - 0
- 2016, Maj6 - 0
- 2016, Kwiecień2 - 0
- 2015, Październik1 - 0
- 2015, Wrzesień2 - 0
- 2015, Sierpień3 - 0
- 2015, Lipiec1 - 0
- 2015, Czerwiec5 - 4
- 2015, Maj3 - 0
- 2014, Październik1 - 0
- 2014, Wrzesień4 - 0
- 2014, Sierpień4 - 0
- 2014, Lipiec2 - 0
- 2014, Czerwiec4 - 0
- 2014, Maj2 - 0
- 2014, Kwiecień2 - 0
- 2014, Marzec1 - 0
- 2013, Październik1 - 2
- 2013, Wrzesień4 - 0
- 2013, Sierpień5 - 8
- 2013, Lipiec9 - 3
- 2013, Czerwiec5 - 1
- 2013, Maj8 - 3
- 2013, Kwiecień3 - 2
- 2012, Październik2 - 1
- 2012, Wrzesień8 - 21
- 2012, Sierpień13 - 15
- 2012, Lipiec4 - 9
- 2012, Czerwiec5 - 12
- 2012, Maj9 - 30
- 2012, Kwiecień4 - 10
- 2011, Październik2 - 8
- 2011, Wrzesień18 - 29
- 2011, Sierpień20 - 42
- 2011, Lipiec10 - 33
- 2011, Czerwiec11 - 27
- 2011, Maj20 - 49
- 2011, Kwiecień17 - 37
- 2011, Marzec9 - 18
- 2010, Listopad1 - 9
- 2010, Październik6 - 17
- 2010, Wrzesień14 - 51
- 2010, Sierpień17 - 37
- 2010, Lipiec16 - 18
- 2010, Czerwiec23 - 2
- 2010, Maj11 - 4
- 2010, Kwiecień12 - 0
- 2010, Marzec3 - 0
Dane wyjazdu:
45.80 km
24.00 km teren
01:55 h
23.90 km/h:
Maks. pr.:43.80 km/h
Temperatura:16.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Strzeszynek-Kiekrz-Strzeszynek(2x)
Środa, 1 września 2010 · dodano: 01.09.2010 | Komentarze 6
Późny wyjazd. Dylało się mocno bo szybko zimno i ciemno się robi.Wiaterek wysusza nieco błotko, jak wytrzyma bez deszczów, maraton będzie fajny, bo suchy.
Rower po czyszczeniu i regulacji przerzutki z tyłu działa bez zarzutu. Tylko sztyce musiałem wytrzeć od smaru stałego (rada Krzysztofa), bo mi pomimo mocnego ścisku dziwnym trafem, zjechała o 3 cm po ostatnich wojażach. Razem z wytarciem zeszło także nieco nisko-jakościowego lakieru (smar widocznie też nie obojętny ;).
W przerzutce tylnej cały czas audiofilski problemik : zrzucając na 7-kę (z 6-tki) z tyłu (1-max 9-min), słyszę wyraźniej łańcuch - jakby delikatnie opierał się bocznie. Dźwięku nie ma kiedy nawijam na 7-mkę z 8-mki (w górę). Po czasie mam wrażenie, że dźwięk jest słabszy...hmmmm.... mikro-regulacja?
Znalazłem zdjęcie motywujące do treningów, de motywujące do zakupu koszulek grupy Lampre ;) Co Wy na to ? :
Kategoria Nie-spacerowo, Wyprawa krótka
Komentarze
jacgol | 21:23 czwartek, 2 września 2010 | linkuj
zdjęcie zmotywowało mnie do przejażdżki mimo kiepskiej pogody ...
Kajman | 22:25 środa, 1 września 2010 | linkuj
Czemu demotywujące? Jak wytrzymała na tym gościu to wytrzyma wszystko, chyba sobie taką kupię:)
benasek | 22:17 środa, 1 września 2010 | linkuj
Zdjecie bomba... Facet tez tak wyglada, zaraz pewnie peknie.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Maks | 20:59 środa, 1 września 2010 | linkuj
Chyba musieliśmy się minąć. Sztycę trzeba dobrze umyć w benzynie i delikatnie przesmarować smarem stałym (delikatnie) na dłużej starcza bez skrzypienia. Piasek nie dostaje się tak do środka. jak Ci lakier schodzi od tłuszczu to jest źle położony.
Co do przerzutki to jeśli zbyt długo musisz czekać na to aby z większej zębatki zeszło na mniejszą to śrubę przy manetce wkręć o ćwierć obrotu max o pół obrotu. Jeśli jest odwrotnie to znaczy nie wskakuje Ci z mniejszej zębatki na większą to musisz naciągnąć linkę a więc wykręcić śrubę manetki o ćwierć obrotu max o pół obrotu. Jeśli to nie pomoże to wymiana pancerzy.
kiedy myłeś ostatnio tylną przerzutkę w benzynie ?. Pamiętaj aby zostawiać rower z tyłu i z przodu na najmniejszej zębatce. Pamiętaj też aby po każdej regulacji sprawdzić wszystkie ustawienia łańcucha. Mi dzisiaj wystarczyło że po ostatniej regulacji musiałem odkręcić o pół obrotu śrubę teraz jest napęd w 100% bez zarzutu.
Komentuj
Co do przerzutki to jeśli zbyt długo musisz czekać na to aby z większej zębatki zeszło na mniejszą to śrubę przy manetce wkręć o ćwierć obrotu max o pół obrotu. Jeśli jest odwrotnie to znaczy nie wskakuje Ci z mniejszej zębatki na większą to musisz naciągnąć linkę a więc wykręcić śrubę manetki o ćwierć obrotu max o pół obrotu. Jeśli to nie pomoże to wymiana pancerzy.
kiedy myłeś ostatnio tylną przerzutkę w benzynie ?. Pamiętaj aby zostawiać rower z tyłu i z przodu na najmniejszej zębatce. Pamiętaj też aby po każdej regulacji sprawdzić wszystkie ustawienia łańcucha. Mi dzisiaj wystarczyło że po ostatniej regulacji musiałem odkręcić o pół obrotu śrubę teraz jest napęd w 100% bez zarzutu.