avatar Ten blog rowerowy prowadzi KeenJow z miasta Poznań. Mam przejechane 16834.74 kilometrów w tym 8902.17 w terenie (jak zwał tak zwał). Wyciągam średnio 21.06 km/h co nie jest oszałamiającym wynikiem, ale pozwalającym rozkoszować się jazdą.
Nic więcej o mnie tu nie znajdziecie ;) Moja jazda z GPS Live : Endomondo-Live

2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy KeenJow.bikestats.pl

Kalorie: 1114 kcal

Morasko-Kiekrz-Strzeszynek

Czwartek, 30 sierpnia 2012 · dodano: 30.08.2012 | Komentarze 0

Szybka przebieżka, nadal na starym lekko dyndającym kole, bo Bikestacja ociąga się z dostawą...

HR max:166 ( 86%)
HR avg:135 ( 70%)
Kalorie: 1129 kcal

Strzeszynek-Pawłowice-Morasko

Wtorek, 28 sierpnia 2012 · dodano: 28.08.2012 | Komentarze 0

Jakoś nie bardzo mi się dzisiaj jechało, wzmagał się ból głowy zamiast nóg ;)
Do tego stres, no bo :
Okazało się po oddaniu koła (zresztą nieszczęsnego już kiedyś), a uszkodzonego ostatnio do Armotu, że ów serwis, spróbuje, ale chyba się nie da już tego scentrować, bo uderzenie jest punktowe. Dowiozłem im po tej opinii szprychy na wymianę, ale również stwierdzili po dniu, że nie da rady i szprychy są za długie, a z drugiej strony musiały by być mega-napięte. Trasa do Cykloturu lepiej przebiega chyba rowerem, autem tłukłem się tam dość długo. Tam, po dniu stwierdzili, że też chyba się nie da, możnaby spróbować, ale obręcz nie będzie już idealna i może się nie udać... I syf, bo nowe obręcze XM317 w wydaniu 2012 i super mega podziale Cykloturu na net i sklep stacjonarny to wydatek ponad dwóch stów. XC717 jest jakieś starsze, ale dostępność 5-10 dni. No to fundłem se XM317 w starszym wydaniu (za stówkę) z Bikestacji i obaczym...
Najlepsze, że Cyklotur obliczał mi długość szprych, ale teraz twierdzą, że są za długie i nie są dobrze napięte, o czym Armot nie raczył mnie poinformować i sobie znanym sposobem zaplótł koła ;) Ot, Ci mądrusie...

HR max:160 ( 83%)
HR avg:139 ( 72%)
Kalorie: 1576 kcal

Maniewo-Zielątkowo

Czwartek, 23 sierpnia 2012 · dodano: 23.08.2012 | Komentarze 1

Na północ.
Test nowych okularków, dofinansowałem kolegów z ulubionego klubu Goggle. Z korekcyjnymi śmiesznie wyglądam, ale co zrobić. Najdziwniejsze, że świat wygląda znacznie inaczej. Nie wiem czy jest to wynik korekcyjnych, czy pomarańczowych zewnętrznych szkieł, ale jest lekko strasznie : wszystko jest jakieś mniejsze. Mam wrażenie jakby rower zmniejszył się do 20", a prędkość 25km/h przypomina raczej 18km/h. Z tego względu chciało mi się jechać szybciej i czułem się pewniej (aż za bardzo nawet na głębokich piachach), wiatru też już nie czuć, więc wrażenie prędkości trochę podupadło. Po 20-tej już za ciemno na okularki z soczewkami klasy 1.
Za Pawłowicami uderzyłem w jakiś pieniek chyba, albo gałąź, tylnią częścią roweru tak telepnęło, że aż stęknąłem i rower przesunął się chwilowo o 30 cm w bok. Dopiero po 200m spostrzegłem, że ciężej się jedzie. Okazało się, że tylne koło się na tyle scentrowało, że szczęka hamulca ocierała z jednej strony - nieznacznie. Znowu centrowanie mnie czeka (raczej serwis). Damn. Na starym tyle w weekend będę musiał zasuwać...

Trasa :

Rzut na poligon w oddali w okolicach Maniewa

Patrzałki :

Uff, jak gorąco.
Uła, jak powoli.
Mniam, jak miodnie.
Traska prawie jak TA tutaj.

HR max:170 ( 89%)
HR avg:135 ( 70%)
Kalorie: 1890 kcal

Bolechowo-Zielonka-Kicin

Sobota, 18 sierpnia 2012 · dodano: 18.08.2012 | Komentarze 1

Wypadzik w północne lasy... miodne, zielone i natlenione, nie to co jazda szosą z samochodami ;))

Trasa:

Kalorie: 828 kcal

Poligon, polygon

Poniedziałek, 13 sierpnia 2012 · dodano: 13.08.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj nie miałem pomysłu na trasę, więc trochę pokombinowałem. Cienko wyszły przejazdy przez poligon, bo trafiałem albo na ślepe ścieżki, albo na mega-błotniste przejazdy po czołgach. Można trochę po takich śladach pojeździć, ale bez przesady. To też fuksem dotarłem do stałej trasy, szlaku rowerowego, po drodze przejeżdzając przez asfalt na Biedrusko po której mknęła biała, szosowa Meridka z przyjemną dziewczyną na grzbiecie. Później minęła mnie ta sama dziewczyna na asfalcie na Poligonie, żeby mnie dogonić po kilku minutach. Podczepiłem się na koło i z kilometr przejechałem na luzie z szosową prędkością ;P Niestety później zwolniła dołączając do jakiegoś pełzaka.
Pulsak pożyczyłem znajomemu na testy.
Na zmienionym łańcuchu.

Trasa :

HR max:149 ( 78%)
HR avg:124 ( 64%)
Kalorie: 2806 kcal

Jarocin-Śrem-Mosina-Poznań

Piątek, 10 sierpnia 2012 · dodano: 10.08.2012 | Komentarze 3

Po pysznym śniadanku, czas na powót. Jako prawdziwy turysta, uważałem żeby trasa była inna niż wczoraj. Niestety wiatr się wzmógł i wiał z północnego zachodu, czyli wprost w twarz, porywy przewyższały 20km/h. Będzie ciężko, bo teren nie osłonięty.
Kuzyn podał koła do Mieszkowa, przejeżdżając nową ścieżką rowerową wzdłuż trasy nr 11 - jazda po szosie z tirami w tym przypadku, to bardzo wątpliwa przyjemność nie mówiąc o bezpieczeństwie. Knocker chronił trochę od wiatru, ale jak dostaliśmy raz podmuchem to prawie stanęliśmy w miejscu. Dzięki! Przy pomniku Taczaka w Mieszkowie rozdzieliliśmy się i dalej opłotkami pedałowałem powolutku sam, walcząc z wiatrem, przez rozległy Chwalęcin, Książ Wlkp., omijając trasy nawet oznaczane jako powiatowe, mijało mnie na prawdę niewiele aut. Tym bardziej z Książa wybrałem trasę dookoła, na której, przy okazji mogłem zjechać w teren, ale dość duży piach mnie odstraszył (przy tym wietrze boksował bym w miejscu). W terenowy Szlak Kosynierów skręciłem dopiero w Łężeku, gdzie piachu też nie brakowało. Miejsca piaszczyste nie były jednak częste, a zupełną pomyłką wydawało mi się wjechanie na wały Warty, na których rzekomo (wg mojej mapy) przebiegał Szlak Nadwarciański. Po obczajeniu w/w w losowym miejscu, tamtejsza ścieżka była częściowo zarośnięta, więc jazda tamtędy to jeden wielki, dziurawy trawnik (czyt. max 15km/h i bóle krzyża).
Śrem zobaczyłem tylko z poziomu bulwarów przybrzeżnych, w Psarach postój na wikt, i zaczęły się śliczne lasy do Krajkowa. Dojazd do Mosiny i dalej z niemal zamkniętymi oczami do Poznania Szlakiem Nadwarciańskim, tym razem dobrze oznaczonym z terenową nawierzchnią, zatrzymując się tylko na mały bufecik z zapasów plecaczka.
Bardzo miła trasa, gdyby nie wiatr i nieco już bolący zad, nieco mniej malownicza niż wczoraj, ale spokojna.
Od Rynku w Poznaniu trochę mocniej zaczęło kropić, lekkie tego początki były już w Puszczykowie,... a tak piękne słoneczko świeciło na początku.
Udało się nie przejechać przez żaden most na Warcie, a wczoraj tylko w Poznaniu ;) !

Traska :

Rower:

Okolice Jarocina z Quzynem

Czwartek, 9 sierpnia 2012 · dodano: 09.08.2012 | Komentarze 2

Po małym co nieco, wybraliśmy się z kuzynem, na objazd rodzinnych stron oraz fragmenty przyszłego rajdu XC w Jarocinie. Totalnie na luzie. Troszku chłodno pod koniec, tym bardziej na krótki rękaw w bawełnie ;)
Traska :

Kościół w Golinie, zabytek klasy 0, zbudowany w 1410 roku !

HR max:160 ( 83%)
HR avg:125 ( 65%)
Kalorie: 2380 kcal

Poznań-Miłosław-Żerków-Jarocin

Czwartek, 9 sierpnia 2012 · dodano: 09.08.2012 | Komentarze 2

W planach od dawna miałem ochotę odwiedzić rodzinkę, przejeżdżając niestandardową trasą do Jarocina. Jako, że za słaby jestem na 200km w jeden dzień, postanowiłem wyprawę podzielić na 2 dni, co i tak oznaczało dla mnie dość spory wysiłek. Trasa "obmyślana szlakowo", tzn. jak najmocniej omijać blacho-smrody, korzystając ze szlaków rowerowych.
Do Środy, Miłosława, trasa dobrze oznaczona, głównie asfaltami. Z Miłosławia chciałem jechać do Dębna na prom, ale przypadkiem zauważyłem w Czeszewie czynny inny prom o nazwie "Nikodem" (sezon turystyczny i dzień powszedni), który za 2zł skrócił mi nieco przeprawę i wyrzucił w szczerym lesie parku Żerkowsko-Czeszewskiego. Tamtejsze rejony były tak piękne, że nie przejąłem się nieznalezionym skrótem do Śmiełowa i przejechałem do tras znanych mi głównie z maratonu w Hermanowie. Opłotkami, błądząc i bez szlaków rowerowych udało mi się (dużo patrzyłem na mapę) dojechać do Pałacu w Śmiełowie, a dalej wdrapać się do Żerkowa. Stamtąd, ścieżka rowerowa świeżym asfaltem, przez Radlin do Jarocina, gdzie gorąco mnie przywitano, śledząc moje poczynania na Endomondo. Fajny suprise.
Bardzo szybko się jechało, dzięki asfaltom i silnemu wiatrowi w plecy. Miałem nadzieję, że wiatr odmieni się następnego dnia kiedy będę wracał.

Traska:

Środa Wlkp.:

Winna Góra, Dom Generała J.H. Dąbrowskiego

Kościół Św.Jakuba w Miłosławiu:

Przeprawa w Czeszewie :

Lasy Żerkowsko-Czeszewskiego Parku Krajobrazowego (z Lutynią):

Pomysł na agroturystykę :

Pałac w Śmiełowie i Muzeum Mickiewicza, który tam przebywał w 1831 roku.

Stary Rynek i Ratusz w Jarocinie:

HR max:167 ( 87%)
HR avg:129 ( 67%)
Kalorie: 2827 kcal

Więckowice-Stęszew-Puszczykowo

Wtorek, 7 sierpnia 2012 · dodano: 07.08.2012 | Komentarze 1

Dziś trochę dłuższa trasa na południe, celem odwiedzenia BCMu. Nudny kawałek zachodniego PP zastąpiłem przeprawą przez Ławicę i skądinąd nudnego kawałka w Skórzewie. Wiatr z południowego zachodu skutecznie zwalniał moje poczynania, na tyle mocno, że średnia prędkość wychodziła bardzo niska, a zmęczony byłem dość mocno już po 40km. Nie dojadłem się, a "martwy" odcinek w sklepy (czyt. Więckowice-Stęszew) dał mi się na tyle we znaki, że w Stęszewie wskoczyłem do marketu zostawiając rower na pastwę losu. Udało się zakupić : 2 bułki suche, 2 Prince Polo XXL, 2 Marsy i picie. Zjadłem 2 bułki, 2 Prince Polo i Marsa, po czym pojechałem na przeciwko marketu i w cukierni kupiłem jeszcze drożdżówkę z serem i 2gą z kruszonką. Słodki obiad, do wieczora już nic nie jadłem.
W BCMie mały zakup i nadwarciańskim wróciłem. Miało być mniej kmów, ale jakoś i tak wyszło jakoś. Boli lekko tyłek, ale najgorsze uszy : od wiatru i szumu (porywy były bardzo mocne), boli głowa.