Info
Ten blog rowerowy prowadzi KeenJow z miasta Poznań. Mam przejechane 16834.74 kilometrów w tym 8902.17 w terenie (jak zwał tak zwał). Wyciągam średnio 21.06 km/h co nie jest oszałamiającym wynikiem, ale pozwalającym rozkoszować się jazdą.Nic więcej o mnie tu nie znajdziecie ;) Moja jazda z GPS Live :
2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2019, Lipiec3 - 0
- 2019, Czerwiec1 - 0
- 2019, Maj2 - 0
- 2018, Wrzesień4 - 0
- 2018, Sierpień2 - 0
- 2018, Maj3 - 0
- 2017, Sierpień1 - 0
- 2017, Lipiec5 - 0
- 2017, Czerwiec6 - 0
- 2017, Maj2 - 0
- 2017, Kwiecień1 - 0
- 2016, Październik1 - 0
- 2016, Wrzesień4 - 0
- 2016, Sierpień2 - 0
- 2016, Lipiec5 - 0
- 2016, Czerwiec5 - 0
- 2016, Maj6 - 0
- 2016, Kwiecień2 - 0
- 2015, Październik1 - 0
- 2015, Wrzesień2 - 0
- 2015, Sierpień3 - 0
- 2015, Lipiec1 - 0
- 2015, Czerwiec5 - 4
- 2015, Maj3 - 0
- 2014, Październik1 - 0
- 2014, Wrzesień4 - 0
- 2014, Sierpień4 - 0
- 2014, Lipiec2 - 0
- 2014, Czerwiec4 - 0
- 2014, Maj2 - 0
- 2014, Kwiecień2 - 0
- 2014, Marzec1 - 0
- 2013, Październik1 - 2
- 2013, Wrzesień4 - 0
- 2013, Sierpień5 - 8
- 2013, Lipiec9 - 3
- 2013, Czerwiec5 - 1
- 2013, Maj8 - 3
- 2013, Kwiecień3 - 2
- 2012, Październik2 - 1
- 2012, Wrzesień8 - 21
- 2012, Sierpień13 - 15
- 2012, Lipiec4 - 9
- 2012, Czerwiec5 - 12
- 2012, Maj9 - 30
- 2012, Kwiecień4 - 10
- 2011, Październik2 - 8
- 2011, Wrzesień18 - 29
- 2011, Sierpień20 - 42
- 2011, Lipiec10 - 33
- 2011, Czerwiec11 - 27
- 2011, Maj20 - 49
- 2011, Kwiecień17 - 37
- 2011, Marzec9 - 18
- 2010, Listopad1 - 9
- 2010, Październik6 - 17
- 2010, Wrzesień14 - 51
- 2010, Sierpień17 - 37
- 2010, Lipiec16 - 18
- 2010, Czerwiec23 - 2
- 2010, Maj11 - 4
- 2010, Kwiecień12 - 0
- 2010, Marzec3 - 0
Dane wyjazdu:
21.99 km
2.00 km teren
01:05 h
20.30 km/h:
Maks. pr.:38.90 km/h
Temperatura:25.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Do/z pracy + Serwis
Wtorek, 12 lipca 2011 · dodano: 12.07.2011 | Komentarze 12
No i w końcu wyszło szydło z worka.Miałem jechać do Armotu już wczoraj z prośbą o ustawienie przerzutki, ale o dziwo po wyczyszczeniu pancerzy i nasmarowaniu newralgicznych części linki, przerzutka zaczęła działać bez zarzutu z najnowszym, posmarowanym łańcuchem. Cieszyłem się krótko, bo już dzisiaj po pracy, tocząc rower po biurze usłyszałem chrzęst z tylnej piasty. Po testach na łące opodal pracy oraz popołudniowej wizycie w Armocie diagnoza wykazała uszkodzenie bębenka - łożysko chrupie. Jedyna rada reklamować w CentrumRowerowym, muszą wymienić - ma 3 miesiące i <1000km - tylko jak tu koło przesłać ?;) Ehhh, problemy... Dobrze, że stare koło na konusach w piwnicy.
Kategoria Do/Z Pracy
Komentarze
Maks | 09:10 czwartek, 14 lipca 2011 | linkuj
Jeśli chodzi o pkt 2. To tutaj masz budowę piasty:
http://www.novatecwheels.com/novatec/english/images/upload/pro/1149658991/big_file2.jpg
http://www.novatecwheels.com/novatec/english/p_show.php?sid=101
Jeśli wszystko bangla to bym się nie przejmował ;)
http://www.novatecwheels.com/novatec/english/images/upload/pro/1149658991/big_file2.jpg
http://www.novatecwheels.com/novatec/english/p_show.php?sid=101
Jeśli wszystko bangla to bym się nie przejmował ;)
Maks | 08:37 czwartek, 14 lipca 2011 | linkuj
Rozumiem czyli są 2 sprawy.
1. Stukanie występuje w nowych i starych kołach i dochodzi z tyłu ze środka w momencie jak naciskasz pedałami ?
2. Problem z bębenkiem dotyczy tylko nowego koła rozumiem ? W starym tego nie ma ?
Jak masz klucz do kaset i bacik to wyjmij koło, zdejmij kasetę i sprawdź luzy na bębenku. Jeśli nie masz to weź poruszaj kasetą. Zobacz czy bębenek z pieskami chodzi bez wyczuwalnego oporu czy zgrzytu. Zakręć kołem i sprawdź łożyska czy koło kręci się luźno czy nie ma wyczuwalnych oporów.
1. Stukanie występuje w nowych i starych kołach i dochodzi z tyłu ze środka w momencie jak naciskasz pedałami ?
2. Problem z bębenkiem dotyczy tylko nowego koła rozumiem ? W starym tego nie ma ?
Jak masz klucz do kaset i bacik to wyjmij koło, zdejmij kasetę i sprawdź luzy na bębenku. Jeśli nie masz to weź poruszaj kasetą. Zobacz czy bębenek z pieskami chodzi bez wyczuwalnego oporu czy zgrzytu. Zakręć kołem i sprawdź łożyska czy koło kręci się luźno czy nie ma wyczuwalnych oporów.
Maks | 06:57 czwartek, 14 lipca 2011 | linkuj
Konrad a wiesz co jest nie teges czy tylko zgadujesz ?
Maks | 00:35 czwartek, 14 lipca 2011 | linkuj
Mariusz - Chyba wszyscy wiedzą że DT jest klasą samą w sobie ;) Wg mnie jeśli koło się lekko kręci bez obciążenia i nie ma luzów to wymiana łożysk jest bez sensu.
klosiu | 20:54 środa, 13 lipca 2011 | linkuj
Maks --> a ja wybrałem DT na maszynach i jest jeszcze lepiej - ich się nie serwisuje :D
Jak będę szedł w bezdętki, to pewnie też na piastach DT na 32 szprychy (mniejsze koszty napraw) i jakaś lekka obręcz bezdętkowa.
KeenJow --> no to wymień łożyska, co za problem, odpowiednie maszynówki powinny kosztować kilka zlotych, chyba że masz pecha i są jakieś nietypowe.
Jak będę szedł w bezdętki, to pewnie też na piastach DT na 32 szprychy (mniejsze koszty napraw) i jakaś lekka obręcz bezdętkowa.
KeenJow --> no to wymień łożyska, co za problem, odpowiednie maszynówki powinny kosztować kilka zlotych, chyba że masz pecha i są jakieś nietypowe.
Maks | 22:44 wtorek, 12 lipca 2011 | linkuj
Ja nie czyszczę pancerzy tylko je wymieniam i nie smaruje końcówek ani linki niczym. Kiedyś to robiłem i więcej syfu łapały. Mam dobre linki teflonowe i najtańsze pancerze. Pancerzy jeszcze nie wymieniałem od początku sezonu a przerzutka chodzi bez zarzutu.
Maks | 22:35 wtorek, 12 lipca 2011 | linkuj
Ponoć w tych piastach to nie jest pojedyncza sytuacja. Te bębenki dostają luzy, ale nie wykluczam że trafiłeś na felerny model. Dlaczego poszedłeś w maszynówki ? Ja się bardzo długo zastanawiałem analizowałem wszystkie za i przeciw i wyszło mi, że albo XT albo DT. wybrałem XT i nie żałuje. Łatwo się je serwisuje.
Komentuj