Info
Ten blog rowerowy prowadzi KeenJow z miasta Poznań. Mam przejechane 16834.74 kilometrów w tym 8902.17 w terenie (jak zwał tak zwał). Wyciągam średnio 21.06 km/h co nie jest oszałamiającym wynikiem, ale pozwalającym rozkoszować się jazdą.Nic więcej o mnie tu nie znajdziecie ;) Moja jazda z GPS Live :
2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2019, Lipiec3 - 0
- 2019, Czerwiec1 - 0
- 2019, Maj2 - 0
- 2018, Wrzesień4 - 0
- 2018, Sierpień2 - 0
- 2018, Maj3 - 0
- 2017, Sierpień1 - 0
- 2017, Lipiec5 - 0
- 2017, Czerwiec6 - 0
- 2017, Maj2 - 0
- 2017, Kwiecień1 - 0
- 2016, Październik1 - 0
- 2016, Wrzesień4 - 0
- 2016, Sierpień2 - 0
- 2016, Lipiec5 - 0
- 2016, Czerwiec5 - 0
- 2016, Maj6 - 0
- 2016, Kwiecień2 - 0
- 2015, Październik1 - 0
- 2015, Wrzesień2 - 0
- 2015, Sierpień3 - 0
- 2015, Lipiec1 - 0
- 2015, Czerwiec5 - 4
- 2015, Maj3 - 0
- 2014, Październik1 - 0
- 2014, Wrzesień4 - 0
- 2014, Sierpień4 - 0
- 2014, Lipiec2 - 0
- 2014, Czerwiec4 - 0
- 2014, Maj2 - 0
- 2014, Kwiecień2 - 0
- 2014, Marzec1 - 0
- 2013, Październik1 - 2
- 2013, Wrzesień4 - 0
- 2013, Sierpień5 - 8
- 2013, Lipiec9 - 3
- 2013, Czerwiec5 - 1
- 2013, Maj8 - 3
- 2013, Kwiecień3 - 2
- 2012, Październik2 - 1
- 2012, Wrzesień8 - 21
- 2012, Sierpień13 - 15
- 2012, Lipiec4 - 9
- 2012, Czerwiec5 - 12
- 2012, Maj9 - 30
- 2012, Kwiecień4 - 10
- 2011, Październik2 - 8
- 2011, Wrzesień18 - 29
- 2011, Sierpień20 - 42
- 2011, Lipiec10 - 33
- 2011, Czerwiec11 - 27
- 2011, Maj20 - 49
- 2011, Kwiecień17 - 37
- 2011, Marzec9 - 18
- 2010, Listopad1 - 9
- 2010, Październik6 - 17
- 2010, Wrzesień14 - 51
- 2010, Sierpień17 - 37
- 2010, Lipiec16 - 18
- 2010, Czerwiec23 - 2
- 2010, Maj11 - 4
- 2010, Kwiecień12 - 0
- 2010, Marzec3 - 0
Dane wyjazdu:
45.11 km
24.00 km teren
01:59 h
22.74 km/h:
Maks. pr.:41.00 km/h
Temperatura:16.0
HR max:160 ( 83%)
HR avg:141 ( 73%)
Podjazdy: m
Kalorie: 1273 kcal
Biedrusko-Kicin
Wtorek, 15 maja 2012 · dodano: 15.05.2012 | Komentarze 8
Ach, czekałem na ten wypadzik, bo w stajni nowa tarcza 44z do sprawdzenia. Przerzuteczki działają jak trzeba po końcowych regulacjach, wymiana linek usprawniła do 100% akcje zmian biegów, aż miło. I tak jechałem sobie do Trzaskowa, ale niestety zauważyłem mocne falowanie średniej tarczy. Chyba coś źle zmontowałem, bo duża tak nie faluje. Mała na tyle, że ociera o przerzutkę czasami. Straciłem ochotę na dalszą jazdę i patrzyłem na napęd - jak mnie to wkurza, prawie by mnie dwa dziki przez to staranowały. Nie jeżdżę na maratony, a ciągle coś wypływa, ^&%^&%#$&&^%(!@&!Sprawdzałem po powrocie i śruby podokręcane. Może śrokową źle przykręciłem ? W złej pozycji czy cuś.
O tak :
&feature=youtu.be
Traska :
Kategoria Nie-spacerowo, Wyprawa krótka
Komentarze
KnockeR | 18:01 czwartek, 17 maja 2012 | linkuj
Wykręć przemyj wszystko, wyczyść i skręć jeszcze raz na maxa :) Ogólnie to ciężko wykrzywić chyba środkową zębatkę :/ zwłaszcza, że to górna półka a nie plastelinowa stal. Jeśli skręcisz wszystko na kolorowe śruby z KCNC to na pewno będzie działać ;)
jacgol | 06:55 czwartek, 17 maja 2012 | linkuj
na maratonach wszystko się prostuje...nawet tarcze ;)
Maks | 21:20 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj
Generalnie tak jak pisze Mariusz najprościej jest odkręcić i dokręcić śruby. Gdyby okazało się że nic nie zmieni, to pozostaje naprostować. Generalnie coś takiego miałem raz. Jeszcze jak miałem starą korbę. Wtedy dowiedziałem się od serwisanta, że to jest przez zmianę biegów pod obciążeniem.
klosiu | 20:59 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj
Nic nie trzeba prostować, wystarczy porządnie dokręcić. Moja średnia jest ósemką jak ją odkręcę, bo już dwa razy jeździłem maratony na dwóch śrubach. Ale jak się ją dokręci to jest prosta.
Odkręć i jeszcze raz dokręć śrubę gdzie odstaje, sprawdź czy jakieś syfy nie siedzą na tarczy i czy śruba nie jest jakaś trefna.
Odkręć i jeszcze raz dokręć śrubę gdzie odstaje, sprawdź czy jakieś syfy nie siedzą na tarczy i czy śruba nie jest jakaś trefna.
Maks | 20:39 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj
Trudno coś powiedzieć weź wyjmij środkową tarczę i sprawdź czy jest krzywa, możesz ją lekko naprostować tylko nie wal młotkiem ;)
Komentuj